خريد برنج ايراني مستقيم از كارخانه شاليكوبي آرتا رحيمي
نوشته شده توسط : adorn

برنج ايراني چند نوع مشهور مثل برنج هاشمي ، برنج طارم يا برنج فجر دارد. اما اگر دو نوع برنج يكسان كه در دو شاليزار متفاوت كشت شده‌اند را با هم مقايسه كنيد، كيفيت متفاوتي خواهند داشت. همين موضوع باعث تنوع بالاي برنج ايراني با درجه كيفيت‌هاي متفاوت مي‌شود و كار انتخاب بين محصولات مختلف را سخت مي‌كند. برنج ايراني آرتا رحيمي به همراه ضمانت كيفيت به فروش مي‌رسد، اگر مايل هستيد قبل از خريد كامل نيز مي‌توانيد يك بسته تست يك كيلويي از برنج دلخواهتان را سفارش داده و پخت كنيد و سپس در مقدار زياد سفارش دهيد. اگر در مورد برنج ايراني آرتا رحيمي سوالي داريد و يا در هر كدام از مراحل خريدتان به مشكل خورديد، با ما از طريق پشتيباني آنلاين سايت و يا پشتيباني تلفني تماس بگيريد. همكاران ما با صبر و شكيبايي شما را همراهي خواهند كرد.

خريد برنج‌ شمال در برنج فروشي آرتا رحيمي

معضل امروز بازار برنج‌هاي ايراني، مخلوط كردن برنج‌هاي پرمحصول ارزان‌تر با برنج‌هاي كم‌ محصول و گران ‌تر مثل هاشمي و برنج طارم محلي براي كسب سود بيشتر است. تشخيص قاطي داشتن برنج كار دشواري براي خريداران است و خود كشاورزان نيز معمولا از طريق ديدن دانه‌هاي برنج، يك ‌دست بودنش را تشخيص مي‌دهند.
ما در شاليكوبي آرتا رحيمي به خاطر خريد از كشاورزان معتبر و داشتن دقت كافي در انتخاب محصولات، به شما اطمينان مي‌دهيم كه تمام برنج‌ ها يكدست بوده و هيچگونه برنج نوع ديگري با آن‌ها مخلوط نشده است. فرآيند بوجاري شدن، يعني جدا كردن دانه ‌هاي شكسته برنج نيز روي همه برنج ‌هاي آرتا رحيمي انجام شده است و شما م‌توانيد آن‌ها را در مهماني ‌ها و مجالس سرو كنيد.

خريد برنج ايراني

اين روزها با سر زدن به فروشگاه‌هاي مختلف، با اسامي و برندهاي متنوع برنج مواجه مي‌شويد و اگر در مورد ويژگي‌هاي انواع برنج ايراني تحقيق نكنيد و يا خودتان از نزديك عطر و طعم برنج را تست نكنيد، احتمالا گيج خواهيد شد.
كيفيت برنج ايراني براي همه زبانزد است؛ اما شما بايد مطابق با ذائقه و انتظارات خود و خانواده‌ ، مناسب ‌ترين برنج را انتخاب كنيد. برنج آرتا رحيمي اين فرصت را در اختيار شما مي‌گذارد تا با خريد يك كيلوگرم تست از بهترين برنج‌ هاي ايراني موجود، خوش ‌پخت بودن و كيفيت آن را امتحان كنيد و سپس با خيال راحت، تأمين برنج خانواده خود را به ما بسپاريد.

انواع برنج ايراني

برنج هاشمي

هر خانمي كه تا به حال برنج پخته باشد، يا از برنج هاشمي استفاده كرده و يا درباره كيفيت عالي آن شنيده است. برنج هاشمي، محبوب ‌ترين و پرمصرف ‌ترين برنج ايراني بين برنج‌هاي باكيفيت است. اين نوع برنج خوش ‌طعم و خوش ‌پخت، ري بسيار مناسبي دارد و به خوبي قد مي‌كشد. اگر چند روز هم باقي بماند، درصورتي‌كه با برنج ديگري قاطي نشده باشد، همچنان به خوبي اول باقي مانده و خشك نمي‌شود

برنج طارم كشت اول و كشت دوم

برنج طارم آرتا رحيمي ، كشت اول و محصول شاليزارهاي استان مازندران و مناطق فريدونكنار و آمل است. اين برنج بسيار خوش‌ طعم و خوش ‌پخت بوده و به علت داشتن ري زياد، براي پخت در مجالس بسيار مناسب است

خريد برنج فجر

برنج فجر، بهترين برنج بين برنج‌هاي ارزان ايراني است و قيمت برنج فجر بسيار پايين تر از بازار در آرتا رحيمي عرضه مي‌گردد. برنج فجر آرتا رحيمي ، كشت اول است. رنگ برنج فجر با ساير برنج‌ها متفاوت بوده و دانه‌هاي شيشه‌اي رنگي دارد. برنج فجر به نسبت قيمتش از كيفيت بالايي برخوردار است و به همين دليل، انتخاب بسيار خوبي براي رستوران‌هاست. ضمنا پس از پخت نيز سفت و خشك نمي‌شود.

خريد اينترنتي برنج ايراني

قيمت انواع مختلف برنج به عواملي مثل برنج بوجاري شده يا نشده، زمان خريد برنج، نوع و منطقه كشت آن بستگي دارد. برنج آرتا رحيمي از بين مرغوب ‌ترين برنج‌ ايراني انتخاب شده و بوجاري شده و تميز مي‌باشند

خريد بسته تست يك كيلويي برنج ايراني

اگر دوست داريد ابتدا از عطر و طعم برنج مطمئن شويد و سپس خريد كنيد، پيشنهاد مي‌كنيم يك بسته تست برنج از نوع دلخواه سفارش دهيد و بعد از اطمينان از كيفيت و عطر و طعم آن، مقدار بيشتري خريد كنيد.





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: